Czysto w domu i biurze

e mamy czasu na odpoczynek, nie wspominając już o jakimś hobby. Doba ma 24 godziny, w których musimy zmieścić obowiązki zawodowe, domowe, spędzanie czasu z rodziną, a niejednokrotnie także wiele innych. Warto więc zastanowić się n

Czysto w domu i biurze

Znajdź czas dla siebie ? zamów firmę sprzątającą

W dzisiejszych czasach każdy z nas boryka się z niedoborem czasu. Natłok obowiązków jest tak duży, iż niejednokrotnie zupełnie nie mamy czasu na odpoczynek, nie wspominając już o jakimś hobby. Doba ma 24 godziny, w których musimy zmieścić obowiązki zawodowe, domowe, spędzanie czasu z rodziną, a niejednokrotnie także wiele innych. Warto więc zastanowić się nad rozwiązaniem, które pomoże nam zaoszczędzić wiele godzin miesięcznie. Możemy skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy sprzątającej, która zadba o porządek w naszym domu bądź mieszkaniu. Za niewielką cenę zyskamy niezbędny czas, który możemy spożytkować na odpoczynek lub inne ważne sprawy.


I weź to ogarnij... i jeszcze posprzątaj

W sumie to tak się zastanawiam, czy są jakieś kwalifikacje potrzebne do sprzątania. I po swoich doświadczeniach dochodzę do wniosku, że chyba jednak są. Bo weź się wśród tych wszystkich środków do czyszczenia tego i owego odnajdź. Osobny płyn do blatu, osobny do kuchennych frontów, osobny do czyszczenia lodówki, osobny do kuchenki, osobny do piekarnika... A jeszcze nie wyszliśmy z kuchni! Półka z detergentami powinna chyba wyglądać jak kobieca szafa. Do tego mopy i szczotki - plaski do paneli, parowy do płytek, czy cholera wie co jeszcze. A do drewna to już w ogóle... Dobrze, że chociaż nie ma płynu spejclanego do dębowego parkietu, specjalnego do bukowego, i jeszcze innego do drewna egzotycznego. Chociaż, możliwe że jednak takie produkty są. No i sami widzicie - tu naprawdę trzeba posiadać duuużo wiedzy i mieć spore doświadczenie. Ja nie ogarniam. Dzwonię po pomoc. Domową.


Czysty interes

Rynek akcesoriów do sprzątania jest naprawdę spory. Z ekranu telewizora, co chwilę słychać o jakimś cudownym wynalazku, który ma usprawnić tę (niezbyt) lubianą czynność. Można się tutaj spierać, czy reklamy mopów są seksistowskie, bo przecież to praktycznie zawsze kobieta gra tu główną rolę. Sprzątających panów jest w telewizji jak na lekarstwo. Jednak zostawmy tę drażliwą (przynajmniej dla niektórych) kwestię i przejdźmy dalej. Skupmy się raczej na tym, czy te wszystkie innowacje faktycznie się sprawdzają, czy też może jest to raczej czysty (nomen omen) marketing?



© 2019 http://informator.mazowsze.pl/