Etykiety, poligrafia i inne historie

ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizu

Etykiety, poligrafia i inne historie Opakowanie bez brandingu nie ma prawa istnieć na dzisiejszym rynku. Ostatnio możliwe są nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Outdoor- definicja reklamy 'na zewnątrz'

Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).

Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz. Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor


Małe nakłady

Druk etykiet na różnego rodzaju produkty rozwinął się w ostatnich czasach znacząco. Wraz z nowymi i wydajnymi maszynami drukującymi etykiety można zamawiać nawet bardzo małe nakłady bez obawy o wygórowaną stawkę. Oczywiście duże nakłady dalej wychodzą taniej, jednak ta różnica nie jest obecnie tak duża jak kilka lat temu.

Potencjalny rynek dla niskonakładowych druków to małe, lokalne firmy produkujące nieduże ilości towaru. Ostatnio również sporo piwowarów domowych zaczyna etykietować swoje własne piwa, oczywiście nie na handel, ale np. na konkursy. Oprócz tego mamy producentów miodów, konfitur czy ekologicznej żywności, gdzie zapotrzebowanie jest raczej na małe nakłady etykiet.


Etykiety i opakowania są wszędzie

Etykiety, naklejki, opakowania - towarzyszą nam już wszędzie, na każdej półce sklepowej. Praktycznie każdy produkt ma swoją etykietę informującą o nazwie produktu, producencie, składzie i innych ważnych rzeczach. Próby brandowania produktów zaszły już tak daleko, ze nawet produkty rolne zaczynają mieć swoje nazwy handlowe, np. ziemniaki mączne itp.

Druk etykiet to jedna z działek poligrafii, nie wszystkie studia poligraficzne zajmują się tego typu usługą. Wymaga ona specjalnych maszyn, papieru oraz innego sprzętu. Dlatego też druk etykiet to coś na czym dane studio poligraficzne może się wybić na danym rynku lokalnym.



© 2019 http://informator.mazowsze.pl/