Formy reklamy w internecie

temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach. Profil na fejsie ma prawie każdy. Mało kto jednak publikuje...tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, samochodów, zdjęci

Formy reklamy w internecie pozycjonowanie chorzów
Artykuł o tym jaka usługa jest i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Media społecznościowe to często wałkowany temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Profil na fejsie ma prawie każdy. Mało kto jednak publikuje...tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, samochodów, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas przyjmie, to przejrzy nasz profil. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków gdzie popadnie, to możemy czuć się bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, jednak jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Social media - co to jest?

Media społecznościowe (ang. Social Media) ? określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.

Andreas Kaplan i Michael Haenlein definiują media społecznościowe jako ?grupę bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technologicznych podstawach Web 2.0, i które to umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści?1.

Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki wszechobecnej dostępności i skalowalności technik komunikacyjnych, media społecznościowe diametralnie zmieniły sposób komunikacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników, oraz stały się naturalnym miejscem wymiany informacji2

Media społecznościowe występują pod wieloma postaciami, między innymi spotkać je można w formie magazynów, blogów, weblogów, mikroblogów, fotoblogów, wideoblogów, wiki, podcastów, serwisów gromadzących muzykę, zdjęcia i video, rankingów oraz zakładek społecznościowych (social bookmarkingu).

Możemy wyróżnić kilka rodzajów mediów społecznościowych.

blogi i mikroblogi (np. Blip, Twitter)
społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo, Wikipedia)
serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nk.pl, Google+)
wirtualne światy gier (np. World of Warcraft)
wirtualne światy społecznościowe (np. Second Life).
Technologie zawierają między innymi: blogi, dzielenie zdjęć, vlogi (videoblogi), umieszczanie głosów w dyskusji (ang. post) na stronach profilowych, pocztę elektroniczną, wysyłanie natychmiastowych wiadomości (Twitter), rozpowszechnianie muzyki, crowdsourcing czy voice over IP. Wiele z tych serwisów można integrować za pomocą społecznościowych platform agregacyjnych.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe


SEO - rośnie popularność?

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Sztuka e-biznesu

Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu przedsiębiorców nie ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, albo dlaczego jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


AdWords i SEO - promocja firmy w internecie

Wiadomo, że dobre jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się również konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że pozycjonowanie nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.



© 2019 http://informator.mazowsze.pl/