Jaka powinna być firmowa strona?

Dodane: 28-12-2015 04:17
Jaka powinna być firmowa strona? Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy? strony dla firm

Web designerzy i ich narzędzia

Technologii wykonywania stron z roku an rok jest coraz więcej. Co prawda używają one tych samych języków i skryptów, jednak w najnowszych wersjach. Obecnie używane frameworki do tworzenia stron bardzo ułatwiają programistom i web designerom ich prace.

Animacje, responsywność i dostosowanie do użytkownika to najważniejsze cechy nowoczesnych projektów i realizacji. Użytkownik jest tutaj najważniejszy, ponieważ to on jest odbiorcą treści prezentowanych na stronach i to dla niego te treści powinny być publikowane. Warto zadbać o czytelność i spójność całości strony, tak aby użytkownik mógł bez problemu znaleźć to czego potrzebuje.


O responsive design

Jeśli potrzebujesz nowej strony internetowej, lub dopiero co zakładasz swoją działalność, zwróć uwagę na jeden BARDZO ważny aspekt - responsywność. Co to znaczy? Że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety. Dlaczego to takie istotne? Ponieważ od 10-30% wszystkich operacji wyszukiwania w Google odbywa się za pomocą takich urządzeń. I ten wskaźnik cały czas rośnie! Ostatnio Google zapowiedziało usunięcie z indeksów wyszukiwania tych stron, które nie będą dostosowane do urządzeń mobilnych. Oczywiście nie dotyczy to wyszukiwań ze "zwykłych" komputerów, czy laptopów. Więc zanim zdecydujesz się na zakup strony www, to zapytaj wykonawcę czy będzie ona responsywna, a jeśli nie będzie... poszukaj gdzie indziej. Nie warto ponosić dwa razy tych samych kosztów! Nie trać potencjalnych klientów już na starcie.


Firmowa strona www - na co zwrócić uwagę?

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.



© 2019 http://informator.mazowsze.pl/