Na rynku jest dostępnych sporo metod reklamy, np. , które zamawia się w pracowni poligraficznej i naklejać je na swoje produkty. Jakie jeszcze poligraficzne produkty mogą pomóc w marketingu?
Zalety druku cyfrowego
Druk cyfrowy to ostatnio bardzo popularna technologia wykonywania zleceń przez drukarnie i zakłady poligraficzne. Nic dziwnego ceny takich druków są bardzo przystępne, a czas oczekiwania na takie zamówienie jest bardzo krótki. Jednak jakie są główne zalety takiego drukowania i czy mocno traci względem innych technik i metod?
Przede wszystkim druk cyfrowy wymaga bardzo krótkiego czasu przygotowania do druku, kolejną ważną zaletą jest krótki czas druku (czasowo zbliżony do druku offsetowego). Dodatkowo ta technologia umożliwia nadawanie obrazom numerów seryjnych, adresów czy innych zmiennych elementów dla każdego druku z osobna!
Termin DTP w Wiki
DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku1. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
Krótka definicja naklejki z Wikipedii
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.
W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka